Home | RSS | Email | Tumblr | Twitter | Facebook | Friendfeed | Twitxr

Saturday, November 06, 2004

nice


هـماي اوج سعادت به دام ما افـتد
اگر تو را گذري بر مـقام ما افـتد

حـباب وار براندازم از نـشاط کـلاه
اگر ز روي تو عکسي به جام ما افـتد

شـبي که ماه مراد از افق شود طالع
بود کـه پرتو نوري بـه بام ما افـتد

بـه بارگاه تو چون باد را نـباشد بار
کي اتـفاق مـجال سـلام ما افـتد

چو جان فداي لبش شد خيال مي‌بستم
کـه قـطره‌اي ز زلالش به کام ما افتد

خيال زلف تو گفتا که جان وسيله مساز
کز اين شکار فراوان بـه دام ما افـتد

بـه نااميدي از اين در مرو بزن فالي
بود کـه قرعـه دولت به نام ما افـتد

ز خاک کوي تو هر گه که دم زند حافـظ
نـسيم گلشن جان در مشام ما افتد

* * *

ميگما شما چرا همه اينا رو به خودتون گرفتين
حرف من خيلي کلي بود
من منظورم تمام اونايي بود که حرف ميزنن به صرف اينکه چيزي گفته باشن
من اصلا منظورم محدود به وبلاگ و اين حرفا نبود
درباره انتخابات هم من صرفا اتفاقات اون روز خودم رو بازگو کردم
منتظر ديدن نظرات و پيشنهادات هستم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home