Home | RSS | Email | Tumblr | Twitter | Facebook | Friendfeed | Twitxr

Wednesday, November 03, 2004

confuse


اگه کسي تونست بفهمه تو اين انتخابات داره چي ميشه ، به ما هم بگه
از صبح که اومدم پشت اين ميز دارم اخبار رو دنبال مي کنم تا الان که شش و پانزده دقيقه عصره
دارم گيج ميشم
از صبح با ام.اس.ان. شروع کردم
ديدم مثل هميشه با همکاري ان.بي.سي. زدن رو خط
Live Coverage
منم کليک کردم و اخبار رو لحظه به لحظه دنبال ميکردم
بوش خيلي جلو بود
بعد از اينکه يکي ، دو ساعت برنامه نيگاه کردم رفتم سراغ ياهو
ديدم که نتايج اصلا با هم فرق داره
اونجا هم بوش جلو بود
ولي کمتر
کم کم شک کردم
هر تغييري که اتفاق مي افتاد ، ياهو رو هم چک مي کردم
رفتم سراغ بقيه خبرگزاري ها
ديدم انگار فقط ام.اس.ان زيادي طرف بوش رو مي گرفته
آخه چه جوري ميشه که نتايج از
296 : 238 ( ام.اس.ان. همين الان)
تبديل بشه به
254 : 252 (سي.ان.ان همين الان)
شايان ذکر است که اين رقم ، تعداد آراء هر کانديدا در کالج انتخاباتي است
نتيجه راي ملت مهم نيست
اين کالج مستر پرزيدنت رو انتخاب ميکنه
جالب اينجاس که تا ظهر اينا تو يه ساختمون خوشکل برنامه داشتن و با کلي شکل و علامت و سمبل و نماد برتري چشمگير بوش رو نشون ميدادن ، اما الان کل برنامه ها قطع شده
شايد تو آمريکا زودتر شب ميشه ، يعني ميگي ميشه؟!؟
خلاصه اينکه
تا ظهر ما فک ميکرديم بوش به راحتي واسه چهارسال ديگه ميشينه اون بالا
ولي حالا يه ذره شک داريم
خلاصه اينکه ما مونديم اونجا چه خبره
دمکراسي هم دمکراسي هاي قديم

- - - - - - - - - -

طبق تحقيقات و مطالعات اينجانب در برخي سايتهاي خودماني ، متوجه شديم که از قرار معلوم شمارش آراء به منظور استراحت شمارش کنندگان تا ظهر(به وقت خودشون) به تعويق افتاده است
بابا کلــــاس
شايان ذکر است که مطلب بعد از خطچين حوالي يک ساعت بعد از مطلب قبلي نگاشته شده است
اصل خبر مربوط به استراحت و اينها هم از اين قرار است

همه چشمها به جان کري دوخته شده است. آيا وي نتيجه انتخابات را به نفع رقيبش جرج بوش مي پذيرد يا بر شمارش تک تک آرا در اوهايو پاي مي فشارد. بر اساس بررسي آگاهان، احتمال رياضي برنده شدن کري در اوهايو بر اساس تعداد آراي شمارش نشده وجود دارد هرچند، اما و اگرهاي بسياري در به ثمر رسيدن اين احتمال دخالت دارند. شمارش مجدد آرا در صورت عدم قبول نتايج از سوي کري، ممکن است 2 هفته بطول انجامد. در حال حاضر بوش تعداد بيشتري از آراي الکتورال را از آن خود کرده است و تعداد آراي شمارش شده در اوهايو حاکي از پيروزي وي است. ادامه شمارش آرا در اين ايالت حداقل تا ظهر به تعويق افتاده است تا مسئولين صندوق ها استراحت کنند

0 Comments:

Post a Comment

<< Home