Home | RSS | Email | Tumblr | Twitter | Facebook | Friendfeed | Twitxr

Thursday, April 29, 2004

سين



ميخوام از سکوت بنويسم
اصلا ميشه از سکوت نوشت و خوند
آره ميشه
من ميخوام امتحان کنم
هر چند که قبل از من هم خيلي ها امتحان کردن

:يه روز يه دوست از من پرسيد نظرت راجع به اين جمله چيه
سکوت متن آساني است

:گفتم
به نظر من اين يه حقيقت (است) که ما (اکثرا) خوب سکوت کردن رو بلد نيستيم
به بيان ديگه
خوب شنيدن و خوب فکر کردن و خوب تصميم گرفتن

بعضي ها ميگن بسکتباليست ها فقط کافي (است) که دست هاي قوي داشته باشن
ولي شايد هرگز به اين فکر نکردن که يه بسکتباليست به طور متوسط تو زمان بازي يک دهم زمان توپ رو تو دست داره
(ولي در تمام مدت بازي (نه دهم + يک دهم) بايد تلاش کنه و بدوه(دويدن
يعني ده دهم دويدن براي يک دهم تصاحب توپ و ارائه بهترين حرکت و بازي
فک کنم از مثال متوجه منظورم شده باشين

ما وقتي ميتونيم خوب حرف بزنيم که يک سکوت خوب (دويدن خوب ) داشته باشيم
يعني خوب فکر کنيم و گوش کنيم و سکوت کنيم تا بتونيم بهترين رو در کمترين زمان بگيم

پذيراي نظرات و پيشنهادات شما هستيم


"Silence is one great art of conversation."
ناشناس