Home | RSS | Email | Tumblr | Twitter | Facebook | Friendfeed | Twitxr

Thursday, February 12, 2004

دوئل






سلام
اول اينکه خيلي زور داره که آدم کلي تايپ کنه و بعد سيستم هنگ کنه
مخصوصا که اولين بار باشه که طولاني مي نويسه
آقا ما امروز تصميم
گرفتيم که بريم جشنواره
(،اين جدول رو که از روزاي پيش داشتم نيگا کردم ( ديروز: "پنج عصر" از خانوم مخملباف و روز قبل هم "بوتيک" از پسر باباش
و خودم(به تنهايي) به اين نتيجه رسيدم که 3 تا فيلم رو در سينما ايران ببينم
خودکشي به روش پست مدرن
ما اينيم ديگه
تماس ها رو
. . !شروع کردم
دوستانه بريم؟. خوب بريم
ولي کسي جواب نميده . اونم که جواب ميده حال سينما نداره
فاميلي - دوستانه بريم؟
تماسها و قرارها و اما و اگرها و شايد و و و و و وحيدو....من اگر اون بياد ميام اگر نياد هم ميام(خوب مگه آزار داري) . . بالاخره قرار شد من و
داداش و علي و آرش و داداش و دوست داداش واسه "ملاقات با طوطي" بريم
اه اه که چه مسخره بود
( ما 5/2 اونجا بوديم (من و حميد
انگار اون بنده خدا هنوز شروع نکرده بود(بليت فروش). رفتيم و گشتيم و از سينماهاي مجاور عکس انداختيم
واسه اونا که شيراز نديدن
تا دلت بخاد آشنا ديديم
فردا هرکي مياد ، بياد بريم
از فيلم که نگو.....فيلم دوم اثري توپ از آقاي درويش با موسيقي جناب انتظامي(کلاست منو کشته ). قبل از فيلم رو نگفتم
آقاهه:"مي بخشيد چندتا بليت مي خواستين!؟!؟!؟"....ما:"يازده تا.!.! ، بليت تهيه شد
و بنده بر کرسي 13 از رديف 13نشستم
اي عشق مني زيبا 13 من .... ، ادامه ، عشق آقاي راننده
(شديدا به ياد "پيانيست" افتادم("دوئل رو مي گم)...(کپي که نکردي؟
جالب بود . . . وسط فيلم هم من مثل انسانهاي تابلو اومدم از فيلم عکس بگيرم ولي به اينکه نبايد فلش زده بشه توجه نکردم
ارزش اينکه عکس
الکي رو براتون اينجا قرار بدم نداشت
اومديم بيرون و رفتيم تو صف واسه "گاوخوني" که برخي (مث خودم) به اشتباه "گاو - خوني" مي خو نديم
اثري هيستريک و ساديسمي از بهروز نماينده .. . .يک فيلم پر صدا و بي بازيگر. . . يه جورايي مث فيلم "بازي" ، آدم همش گيج مي شد يا لااقل کارگردان اين رو مي خاس
فيلم رو ديديم و در خلال يک گروه 7 نفري سوار بر 1 تاکسي(بله 1 تاکسي) در پي شام روان گشتيم
و پس از
عزيمت بر منزل قصد اين گزارش در جانمان افتاد
و چه تاريک شبي بود
و همچنان در فکر ادامه تشکرات و لينکات و تشکرات فلشي و اينکه
همه حاضرين را لينک دهيم و کامنت تشکر و يک پست گزارش وار از حاضرين و تقديم يک فلش صدادار به همه دوستان(به صورت همزمان) و اينا
هرچي جون کندم خوب بشه ، مث قبلي ، همون که سيستم هنگ کرد
انگار فقط جون کندم
راستي اونا که تو تهروان جشنوارشون تموم شده
مي توننن بيان 5شنبه و جمعه بريم فيلم ببينيم
اميدوارم من به زودي اين لينک دادن و اينام تموم بشه و ديگه هي طولاني بنويسم
دلم واسه شعر
تنگ شده ، بابا با کلاس......تست قلم چي بيار.....منم از اين مينا و ساير دخترا که اين رو مي خوندن وا گرفتم
هرکي مي آد فردا بريم "مزرعه
پدري" ، 2 تا بوق بزنه
اگر خواستم فردا اين پست تشکر و حاضرين رو بذارم تو همين کاملش مي کنم
باي باي
"اين " ملاقات با طوطي
خيلي لوس بود
توضيحات: سينما فلسطين مرده "جمشيد هاشمپور"است و هميشه فيلماي قديمي داره(نيش) ، آسيا هم اين فيلم "عروس رومشگان" رو زده که "کيانيان
توشه
من مرده ي اين آقا رضا مي باشم
سينما ايران هم که يکي از 2 سينمايي هست که جور اين چند فيلم جشنواره رو مي کشه








0 Comments:

Post a Comment

<< Home