Home | RSS | Email | Tumblr | Twitter | Facebook | Friendfeed | Twitxr

Wednesday, April 14, 2004

تب



سلام
اميدوارم خوب و خوش و سلامت باشين
اين کما هم اينقدرا ارزش نداره که در موردش زياد حرف بزنم

ما تو شيراز يه جا داريم که تا اونجا که من مي دونم
من دقيق نمي دونم
بهش ميگن امامزاده کامبيز
(الان به من گفتن قبلا سقاخونه بوده)
علت نامگذاري اينه که ميگن اين امامزاده ساختگي مي باشد و دخترا و پسرا الکي اونجا جمع مي شن
ولي من فک کنم جدا يکي اونجا باشه
چون حتي آدم بزرگا هم شمع روشن مي کنن
گفتم که
سقاخونه بوده
قبلا يه در اينجا بود
در رو کندن
ملت يه در ديگه نزديکش پيدا کردن
تا اينکه اصلا صاحب باغ ديوار کشيد و الان اينجوريه
1
2


راستي به اين آلبوم ما هم سر بزنيد
من تقريبا روزي يه عکس اونجا قرار مي دهم

ديروز رفتم دانشگاه و ديدم اين ديوارها کم کم داره ميشه لينکدوني
جالب بود
3
هوس کردم خودم هم با ماژيک بنويسم