Home | RSS | Email | Tumblr | Twitter | Facebook | Friendfeed | Twitxr

Tuesday, April 06, 2004

basic base




در راستاي اينکه ما ديروز يه سري فرمايشات کرديم و الان اومديم که پاسخي بديم به درخواست دوستان علاقه مند به علم کلمات قصار و ترجمه و وحيدوو
يه جورايي تفسير و تعديل و تحليل و تحريف هم مي کنيم که به بزرگواري خودتون مي بخشين
پذيراي انواع نظرات انتقادي و پيشنهادي و ايرادي و ابهامي هم هستيم
مشتاقانه

من ديگه اونا رو دوباره نمي نويسم
:اولي که از انيشتين هست ميگه
نه هر آنچه شمردني است ، شمرده مي شود و نه هر آنچه شمرده مي شود ، شمردني

:دومي که از چرچيل هست ميگه
دروغ نصف دنيا را مي گردد پيش از آنکه حقيقت فرصت پيدا کند شلوارش را بپوشد

:پيکاسو هم يه ادعا داره
به من يه موزه بدين ، منم پرش مي کنم

:افلاطون
افراد خوب نيازي به قانون ندارند که مسووليت رفتار را به آنها يادآوري کند،در حالي که بدها راهي براي دور زدن قانون خواهند يافت

:ناپلئون
هرگز وقتي دشمنت اشتباه مي کند مزاحمش نشو

:اديسون
من شکست نخوردم ، من فقط 10000 راه پيدا کردم که کار نمي کند

:راکفلر
دوستي که در تجارت بدست آيد(يا بر پايه تجارت) بهتر است از تجارتي که بر پايه رفاقت بنا شود

:انيشتين
مسئله اي (مهم) که با آن مواجه مي شويم ، در همان سطحي از تفکر که آن مسئله ايجاد شده قابل حل نيست

تنها آدم زنده بين اينا
:کسينجر
نکته جالبي که پس از معروف شدن(1) وجود دارد اين است که هرگاه افراد را خسته کني(حوصله سر رفتگي) آنها فکر مي کنند اين اشتباه آنهاست

:گاندي
افرادي هستند آنچنان گرسنه که خدا نمي تواند بر آنان متجلي شود مگر در قالب يک قرص نان

:چرچيل
وقتي مجبور مي شوي کسي را بکشي ، اينکه مودب باشي ذره اي نمي ارزد

:آلبرت انيشتين
همه چيز را تا آنجا که ممکن است آسان کن ، اما نه آسانتر
اگر کسي رو اين نظري داره خوشحال مي شم بشنوم

:کندي
دشمنانت را ببخش ولي هرگز نامشان را فراموش نکن


{1}:celeb(famous man and woman often in music,cinema such az singer and musicians,models,any mankind that u know more than others)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home