Home | RSS | Email | Tumblr | Twitter | Facebook | Friendfeed | Twitxr

Monday, February 16, 2004

اکراين





همون گروه اکرايني ، همه دانشجوي فوق ليسانس يا دکتراي موسيقي بودن
به رهبري پرفسور فلاني




علاقه مندان ما مي تونن يه عکس مسخره از ما(بنده) تو اينجا ببينن
آقا ما ديروز گفتيم حالا که اون روماني رو نرفتيم ، لااقل اين گروه اکرايني رو بريم
اول اينکه با يه بدبختي تا 4 آماده شديم و طبق قرارها خودمون رو رسونديم فلکه قصردشت
که با دوستان بريم دانشگاه
رفتيم و فهميديم آقايون نيستن
يکي تهرون و ديگري عروس برون
من بودم و مملي
کلي حالم گرفته شد
گفتم به علي زنگ بزنم واسه برنامه اکراين
علي گفت کار دارم
آه
منم نشستم به فتوشاپ مشغول شدم
که علي زنگ زد و نهايتا 6 نفري شديم
اونجا هم چند تا از هواداران صمات رو ديديم
برنامه اين اکرايني ها هم جالب بود
هرجند که چون خواننده نداشت خيلي همه پسند نبود
ولي چون چندتا قطعه ايراني هم اجرا کردن مقبول بود
..................................................
من بنده آن دمم که ساقي گويد . . يک جام دگر بگير و من نتوانم


0 Comments:

Post a Comment

<< Home